I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 18, 2009

kenapa??

kadang kala..idup ini bukan berjalan dgn lancar seperti yg kita nk...kdg2 pasti kita tersungkur dah rasa tidak bermaya untuk bangkit sendiri...kadang2...hanya kita tahu apa itu kecewa..dan kadang..hanya kita la pula yg tahu..pa yg kita rasai...

kena hidup ini ibarat roda..kenapa tidak idup ini ibarat air yg tenang..wlupun air yg tenang jgn disgka xda buaya..hahaha....tp hakikat nya..aku ingin menjadi setenang malam...sedingin angin...sekuat matahari...sesejuk ais..dan selembut hati...tp..aku tetap begini....tidak dpt mengawal diri sendiri...apa lagi org lain....

siap yg aku perlukn dalam idup ini? mst la org yng boleh mengawal kita..boleh membimbing kita...boleh menjadikan kita sentiasa ingin maju ke hadapan...dan berusaha menjadi yg terbaik untuk nya...

bila bersama..bukan kerana rupa paras..bukan kerna harta..bukan kerna intan permata...em..mcm lagu lak nie..tp di mana2 ya? aku tertanya2..berbalik pada isu nya...heheh...kita terus bersamanya kerana kita suka siapa diri kita bila bersama nya...itu la yang paling penting...perasaan itu yng ku cari2..smpi skng aku belum boleh lagi menjumpai nya...kenpa n mengapa? aku pun xda jawapn tuk soaln itu...tp yg pastinya..aku ttp berusaha...

kdg2....aku nk jadi robot..robot yang ada memory card..n boleh di buang segala benda yang buruk..n di program kn sesutu yg indah..bersama sikap yang murni...tetap..aku tetap seorg manusia..hamba ALlah yang hakiki...kepada nya jua aku akan kembali.....

No comments:

Post a Comment