I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 18, 2009

Real Story

satu hari...ada minah datang tempat aku...citer bagai nk rak...itu ini pasal diri dia...aku apa lagi..just dengar n mendengar jer luahan hati nya..ada ka ptut...gini citer nya

"wujud seorng lelaki dlm idup nya...tp lelaki itu...seperti angin...kejap angin kencang..kejap angin bayu..kejap angin kus2..kejap angin ahmar..minah tu sendiri tidak fhm....aku nie mmg dah di takdirkn jadi pendengr mslh cinta org kali..huh~ aku redha..mslh kwn..mslh aku jua kn...thats y la kwn is important...hehehe..

nak di jadikn cerita...minah tu akhirnya tau..dia bukan pilihan ati..kerana....minah tu kata dia nk pembimbing ke arah kebenarn..bukan tukang sorak ke arah kemungkaran....tp dia tidak tau nk wat pa...dr raut wajah nya..aku tau...dia mmg ada hati ngn mamat tu...tp malang nya..mamat tu...mcm x leh percya..tp klu mmg minah tu dah suka..x baik lak aku memburuk kn dia kn...tp kng dia tersadung..aku just leh ckp..rasakan monyet...hehe..harus ka aku wat cm tu...x kn..mana leh...hehe...aku akan menjadi sahabt susah senang kn...

akhirnya..aku pun xda jwpn tuk minah tu..kecian dia...."

berakhir la cerita ku di ptg hari yg sgt bosan...hehe

No comments:

Post a Comment