I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 17, 2009

Penat...ke pulau pangkor

adei.penat nya idup ku ini..mana tidak nya....aku baru balik dari pulau pangkor....jad ikan duyung yang hampir terlepas dari sangkar..hahaha....ada sangkar ker????..tp akak nk stoty citer pasal trip tu dar A smpi Z...klu ada yg terlangkah2 tu..tu petanda aku nie x lepas la beljar ABC masa tadika lu...ala mklum la..sekolah pondok..hehehhee

aku ngn kwn2 ku....gerak jam 8 am..smpi sana jam 2 ptg.....tidak kah gila n mengecewakn sebab kmi camping agak jauh dari pantai..leh semput tau nk jln ke sana..tp sebenarnya..x la jauh sgt....(dgn nada terpaksa)..

dtg jer...kami ada jungle tracking...huh~ mmg penat...di ingt nya kami robot..x di bagi rehat..hehe...lemak aku mcm nk pecah dah..tp x jadi pecah..bb aku cool jer time aktivit tu..x semput..tp ala2 semput..x penat..tp ala2 mo mampus...tp aku still kuta..n larat...hehehe...agak megecewakn...kami di tinggalkn agak kebelakang...dan kami cuma ikut track yg sedia ada..klu x..mmg sesat..n time tu aku akan ketwa terbahak2 sebabnya dorng bodoh x ingt org belakng...kwn ku lak..skit..tp bila dah ok..x abiz2 ngn sikap kurang setiakawn nya..heheh..adei..aku dah menjurus ke lembah umpatan nie..(alamak...TERmkn daging saudara sendiri?)..ending nya..dpt mandi pantai gk..hahahaa

nk di jadikan cerita..mlm tu..aku n kwn2 x ikut aktivitinya..juga berjln2...(night walk)..adei..msuk utan lagi..penat doh...di ingtnya apa...selaps perperangn berlaku...aku pun trus rehat n mmg x p..hehehe...pdn muka korng....mcm besa..aku nie cerewat..n suka comment jer

sok nya....lepas repealing..kami pun mandi pantai..aku jadi ikan duyung abiz nie..lgsung x nk kuar dari air..hahahaa....mmg berabiz la..x ingt dah dunia..tp teringt lak..."indah nya ciptaan Allah"..tu pasti....tulus dari hati yng takjub n taksub,....hehe...pastu aku n kwn2 ku..layan la banana boat..mmg best...pastu yng isu utama nya..ialah.."tmpt kami menjadi ikan duyunmg di ambil oleh 3 pasangan" huh~ betul2 menyakitkn mata..mana tidak nya....skit mata mcm mo mampus aku...bukan petanda jeles..tp terfikir..klu aku mak nya..mmg aku dah tetak pakai pisau..hahaha..klu x pun...klu aku yg buat....mmg aku Mampus terus leh bapa ku..hehe....lelaki nya lak..x abiz2..mencuba n mencuba untuk mendekatkn diori nya dgn pompuan tu...asyik nk cari peluang kiss anak org jer..heran aku..klu itu BF aku..mmg aku dah lempang..cinta itu ada batas nya....kn...

agak terlambt tgk org bersantai setelah kami mendebatkan isu kekurangn pelancong..hehe.....akhirnya..mereka muncul dgn fashion mrk yg tertentu..hebat siut..aku pun heran...tp dorng minah putih..x kisah la...yg minah melayu lak..huh~ tp kami just leh tegur dlm hati jer....tegurn by kata2...kami x mampu..kng kena lempang lak kami..hehehee

blik jer...baru terasa penat gila....badan sumer sakit..cm xder apa2 yg leh di lakukn..melain kn....wat muka kusam..cm org apa jer..hehehe

No comments:

Post a Comment